Την Τρίτη 29 Απριλίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε και της ΣΤ τάξης του Δημοτικού Σχολείου της Βαρειάς βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο της Παναγιούδας, προκειμένου να συμμετέχουν στην δράση με τίτλο «Μεγάλη Γιορτή για Άσκηση και Διατροφή». Η δράση, διοργανώθηκε και υλοποιήθηκε από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Γραφείο της Unicef στην Ελλάδα.














