Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 μαθητές και μαθήτριες της Δ, Ε και ΣΤ τάξης του Δ.Σ. Βαρειάς συμμετείχαν στους Αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» Κλασικού Αθλητισμού Δημοτικών Σχολείων Λέσβου, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε στα αγωνίσματα δρόμων, αλμάτων, ρίψεων και σκυταλοδρομίας, με τους μαθητές και τις μαθήτριές να επιδεικνύουν ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν για την προσπάθεια και το ήθος που επέδειξαν, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη στήριξή τους.









