Μενού Κλείσιμο

Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια

Την Τετάρτη 3 Ιουνίου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί την Υποδιοικήτρια της Τροχαίας, Χρύσα Βακάλη, στο πλαίσιο δράσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια.

Στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ1 και Γ2, οι οποίοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις πληροφορίες και τις συμβουλές που δόθηκαν σχετικά με τους κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας πεζών, ποδηλατών και επιβατών. Μέσα από συζήτηση και παραδείγματα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να λύσουν απορίες και να κατανοήσουν τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς στον δρόμο.

Η επίσκεψη αποτέλεσε την κορύφωση μιας σειράς δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν από τους μαθητές με θέμα την οδική ασφάλεια. Τα παιδιά κατασκεύασαν σήματα οδικής κυκλοφορίας, δημιούργησαν αφίσα και συνέθεσαν τραγούδι σχετικό με την ασφαλή μετακίνηση. Στο τέλος της συνάντησης, προσέφεραν με χαρά τις την αφίσα τους στην κ. Βακάλη ως ένδειξη ευχαριστίας για την παρουσία και την πολύτιμη ενημέρωση που τους παρείχε.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χρύσα Βακάλη για την ανταπόκρισή της στην πρόσκληση του σχολείου μας και για τη συμβολή της στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής αγωγής και υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς στους μικρούς μαθητές. Η δράση αυτή άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της οδικής συνείδησης των παιδιών.