Μενού Κλείσιμο

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο και στο Δημαρχείο Μυτιλήνης

Την Δευτέρα 27/4/2026 οι μαθητές-τριες της Δ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης. Στη συνέχεια, αφού περπάτησαν στους δρόμους και την κεντρική αγορά έφθασαν στο Δημαρχείο όπου τους υποδέχτηκε ο Δήμαρχος κ. Παναγιώτης Χριστόφας. Σε μια συνάντηση που διήρκησε περίπου μια ώρα, τα παιδιά του μίλησαν για τα θέματα που θεωρούν σημαντικά και για το σχολείο και για την περιοχή γενικότερα. Ο Δήμαρχος τα άκουσε με προσοχή και ενδιαφέρον και απάντησε σε όλα δίνοντας απαντήσεις και υποσχέσεις που μάλλον τα ικανοποίησαν. Ας ελπίσουμε ότι θα πιάσει τόπο η επίσκεψη…